lördag 9 juli 2011

Kort

Igår var Daniel och jag bjudna på 30 årsfest hos en tonårskompis till mig. Det här är kortet som hon fick av oss som jag har knåpat ihop själv. Sen fick hon ett sällskapsspel, 400 frågor passande till en tjejkväll. Kvällen var trevlig och öl gick det i utan problem. Sen så åkte Daniel och jag bussen hem och när vi hoppade av så var en granntant med på bussen, hon blev hämtad av sin son på moppe. Man måste nog på ute på landet för att uppleva sådana saker.

Idag har jag mått som jag förtjänat, för jävligt med andra ord. Men som tur är så har man världens bästa svärföräldrar som barnvakt så man kunde ligga däckad i soffan halva dagen. Daniel som drack mer öl än mig mådde kanonbra och jag kände mig döendes. Orättvist.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni har en fin Söndag kväll!
    Kortet du gjort vart jättefint!
    Pussa på Alexander från mig!
    ** Ann-Britt **

    SvaraRadera
  2. Fint! Jag gillar det gröna och randiga :0)

    SvaraRadera