söndag 31 juli 2011

Idag började dagen lite för tidigt för A. Han brukar normalt sätt äta välling runt halv sju - sju och sen somna om till halv nio - nio. Men imorse vaknade han inte förrän tio i åtta och då tyckte jag att vi lika gärna kunde gå upp. Men vad gnällig och lättretlig han har varit. Eller så beror det på att Daniel fortfarande sover. Han var och fiskade hela dagen igår och hade inte sovit alltför bra de senaste nätterna av olika anledningar. Så han rymde upp till övervåningen inatt. Jag förstår honom, men jag kan ge mig fasen på att jag sov betydligt mindre när A var pluttliten och skulle ammas i tid och otid och var mycket tröttare.

Nåväl snart ska A sova igen för här är det bara gnäll och då tänkte jag rymma ut till solstolen. För jag kan ändå inte göra så mycket härinne med två sovandes killar. Så solbränna 2011 here I come. För något regn ser jag inte skymten av som det utlovades till helgen tidigare i veckan.

1 kommentar:

  1. Tänder på gång kanske?? Låter jobbigt för er, hoppas det blir bättre snart!
    Nu har jag förresten en blogg, som snällan Jossan har hjälpt mig designa :) Bara att kika in o läsa!
    Kram Therese

    SvaraRadera