tisdag 28 juni 2011

Två barns mor

Här skulle det vara ett inlägg med lite bilder men batteriet har dött till kameran och batteriladdaren ligger i sovrummet där det sover två barn för stunden och jag vill inte störa och det tar ändå hundra år innan batteriet är laddat.

Just nu provar jag på livet som två.barns mor och än så länge går det riktigt galant. Det kan ju bero på att det största barnet som inte är mitt är åtta år och sköter sig så gott som själv. Sen passar hon ju A också korta stunder. Nu ikväll har jag introducerat korttillverkning för henne, eller lite kort har hon gjort innan men nu fick hon tillgång till fler saker. Fast jämfört med många andra så ligger jag i lä, men jag känner att jag har valt rätt väg att gå i pysselväg då det är mycket roligare att klippa och klistra än att virka och sticka. Fast nästa projekt blir att lära mig sy.

Nä lite bilder imorgon kanske.

1 kommentar: