lördag 11 juni 2011

Namngivning

Idag är det äntligen dags för namngivningen. Igår var jag och hanen iväg och dukade och dekorerade i bygdegården och jag tror det blev bra. Det var ju inte lätt med de fula gardinerna och ljusgröna väggarna. Men med tanke på förutsättningarna, hade ju inte alltför mycket tid och pengar så blev det bra. Och nu är Daniel iväg en sväng för att fixa det sista och jag har passat på att måla naglarna medan A sover.

Imorgon kommer det rapport och med lite tur lite bilder. Det blir inte så mycket bilder tagna med vår lilla kompaktkamera utan folk med bättre kameror kommer ta bilder och då vet man aldrig hur lång tid det kan ta innan man får dem. Nä nervös är jag ialf så vem vet jag kanske svimmar mitt i alltihopa.

3 kommentarer:

  1. Ses om några timmar!
    Ska bli skoj att träffa er igen, och äntligen få se lille Alexander.
    Kramar, Therése

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid kameran med mig, stor eller liten... kanske tar med den stora idag, så jag lovar att maila dig bilder redan ikväll eller imorron, beroende på hur sent det blir. Ses sen!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS på er! SÅ kul att ni gifte er också och jag är så GLAD att jag och min familj fick vara med på er stora dag!
    KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera