måndag 20 juni 2011

Måndag

Jaha då var det måndag igen och som vanligt på måndagar så har vi träffats med föräldragruppen. Den här gången var vi hos en i Fjöget. Då jag kände för att vara duktig så funkade det att Daniel skjutsade dit mig samtidigt som han åkte till jobbet och så gick jag hem. Jag var riktigt mör i benen när jag kom hem.

Sen nu på kvällen så fick dataakuten rycka ut igen och lika glad är jag för det för då kan jag sitta här i lugn och ro och A leker med farmor.

Imorgon blir det ialf promenad och fika med grannen och det är på tiden för det var ett tag sen vi sågs då hon har börjat jobba och så hade vi ju en namngivning/bröllop att planera. Men imorgon blir det många ämnen som ska avhandlas, en del hann vi med idag.

Sen surrar det en massa jobbtankar i mitt huvud, men det är kanske bäst att inte skriva något om det här. Om nån skulle vara nyfiken kan jag dra allt i ett mail eller nåt.

Toaletten nästa innan jag spricker och sen ikväll är det CSI tjoho!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar