lördag 18 juni 2011

Karlstad

Idag har hela familjen styrt kosan mot Karlstad för att köpa barnvagn. Den jag hade fick jag lämna tillbaka hastigt och lustigt. Hade en "lånevagn" i några dagar men på den var det inte vändbart styre och det ville jag ha. Vagnen blev en begagnad Knorr, ja märket heter Knorr. Den är väldigt lättkörd och hittills är vi alla nöjda med den. Sen blev det besök i en barnvagnsaffär där det handlades en springvagn, så i höst när Daniel är pappaledig i höst ska han ut och springa, detta är något som jag ser framemot. Sen blev det även ett besök på IKEA som är mycket bättre än här i Örebro. Lite smått och gott kom med därifrån. Det blev ett loppisbesök på vägen hem också. Jag ser framemot en riktig loppis-runda sen efter löning.

Sen fick dataakuten rycka ut till svärmor och där är vi kvar än och blir säkert det ett tag, men jag klagar inte. Nä det får bli ett kort inlägg då datorn dör snart.

1 kommentar: