fredag 10 juni 2011

Fredag

Här förbereds det för fullt inför Alexanders namngivning som vi ska ha imorgon. Blommor har satts i krukor som ska dit och lupiner är plockade och satta i vaser. Daniels skjorta och min klänning är strykna och så fort vi fått nyckel till Bygdegården och barnvakt ska det börjas köras grejer. Så jag hoppas det blir bra allting och att folk inte har glömt bort det. Jag har ju själv en gång i tiden tagit fel på tiden till ett dop, så jag och Daniel kom lagom som dopet var slut, men fika fick vi ialf.

Nä kinkigt barn på golvet ropar, fast han borde inte gnälla, han ligger ju i ett svalt vardagsrum. Det där med AC i huset är inte helt fel nu. Jag kanske säger något helt annat när elräkningen kommer.

Förresten är det något konstigt med Bloggers sidvyer för igår hade jag tydligen 85st sidvyer och så många har nog knappast varit inne på bloggen, annars bruka det ligga mellan 25-40.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar