söndag 29 maj 2011

Reunion och Morsdag

Igår var det dags för återträff för gymnasieklassen. Nu den 1juni är det 10 år sedan vi sprang ut fulla och glada från Alléskolan i Hallsberg.

Här är vi de tappra som dök upp 19 av 31 var vi och det är ju inte helt fy skam. Men till återträffen om fem år hoppas jag att all kommer. Kvällen var det trevlig, det var femkamp och sen god mat och sen en massa skitsnack och sen på slutet var vi några tappra människor som fick lite fart på dansgolvet. Vid kvart i fyra va jag hemma på morgonen så kvällen var riktigt lyckad. Det bästa av allt var också att ingen blev skitfull eller ballade ur, vi hade trevligt allihopa.

Sen var det dags morsdag firande. Efter på tok för lite sömn så tog jag mig upp ur sängen. Kan ju tillägga att jag sov hos mina föräldrar så förflyttningen för första firandet var ju inte så stort. Vi lyckades få till en kusinbild eller lyckade är väl att ta i, men de fastnade ialf.
Alexander, Ida, Elisia, Sasha, Elmer och Anton.

Imorgon är det måndag igen och det är ju alltid kul. Nä sova snart, har ju några timmar att ta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar