fredag 27 maj 2011

Hyllor

För ett tag sen så satte Daniel upp hyllor ovanför skötbordet då lådorna under skötbordet svämmade över. Så nu har jag stenkoll i alla klädlådor och de på hyllorna är tom märkta.

Idag regnar det och det känns sådär, eller egentligen känns det helt okej. Ska över till grannen sen och umgås några timmar. Sen vad kvällen kommer att bjuda på lär väl märkas jag skulle chansa på film när A har somnat. Imorgon blir det ialf klassåterträff med gymnasieklassen. Denna lördag hade jag tänkt att vara en aning nyktrare än vad jag var i lördags. För tillfället har jag planer på att ta med det alkoholfria vinet och sen bara dricka några öl. Jag drack förresten en cider i lördags och det var det sliskigaste jag har druckit på riktigt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar