lördag 7 maj 2011

Helgen hittills

 Så här snygg var A igår när vi åkte hem från Pålsboda. Fast han fick ju inte ont i fötterna av sina virkade Converse. Min högerfot är numera invalidiserad.
Mina squashplantor har nu börjat på att blomma och ingen kan vara gladare än mig, jag kanske har gröna fingrar trots allt, eller så är Daniel inblandad.



Sen så har det inhandlats pallkragar som jag har målat idag. Vid andra strykningen så fick jag hjälp av Daniel, han hann med två stycken på typ samma tid som jag målade sju stycken. Jag låter det vara osagt om det berodde på att jag hade den stora penseln eller att Daniel är betydligt noggrannare än mig. Imorgon ska det i jord och frön i pallkragarna och sen hoppas jag på massor med grönsaker.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha pallkragar!!

    SvaraRadera
  2. Vilken cool liten kille!
    Så tuff man kan vara:)
    Kram Farmor

    SvaraRadera