söndag 24 april 2011

Söndag

Idag har jag inte kommit nånstans, har mest ammat en gnällig liten kille. Jag tror han är trött från igår då alla ville hålla i honom. Nåväl sovmorgon blev det till slut imorse, vi var på väg upp men så skulle jag bara amma lite snabbt och efter två minuter så sov A, sen slog vi upp ögonen två timmar senare runt 10. Men det var skönt att sova lite till. Sen har det blivit en långpromenad runt Gropen. Daniel har ialf hunnit mer än mig. Han håller på med de sista plattorna till plattgången. Jag har haft planer på att rensa lite ogräs och få ut planteringsbordet. Men än så länge sitter jag fast i soffan med en trött kille som bara äter och sover, samtidigt ska väl tilläggas.

Imorgon ska jag jobba en sväng, men det fick bli den sista gången innan jag drar igång och jobbar fullt sen till hösten. Det har varit roligt att komma iväg att jobba lite, men det ska bli grymt skönt att inte jobba i sommar. Jag börjar annars på att bli grym på att vara mammaledig, det är något jag skulle kunna fortsätta med ett bra tag till, tyvärr så är vi ju en till i detta hus som anser att han också kommer vara grym på att vara föräldraledig. Jag får väl se till att bli gravid igen sen när jag har tröttnat på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar