lördag 23 april 2011

Kalas nummer 8

Idag har vi haft kalas här hemma, det åttonde kalaset för i år. Fast denna gång slog vi tre flugor i en smäll och firade både Daniel, hans far och brorsdotter. Lite bilder togs det också och som vanligt är inte jag med på ett enda, Daniel skyllde på att han var fast i köket och jag vill faktiskt inte be folk att de ska ta kort på mig, jag tycker att Daniel kan lära sig något då jag alltid gnäller på honom om detta. Visst idag var det mer att göra i köket då det skulle bjudas på påskmat och det blev skitstressigt då Daniel fick åka en extra sväng för att hämta hans fars diabetes spruta. Nåväl alla fick mat i magen och sen en massa godis och sen bjöds det på semlor.

 21st var vi som åt mat. Så det var inte konstigt att det blev stressigt.
 Sen öppnade födelsedagsbarnen paket.
 Andra barn valde sen att spela kubb.
 Storasysters bil var skitig.


Sötaste killen i stan.
 Söta skor som storasyster har virkat.
Kusinerna på Daniels sida av släkten.

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig Påskafton :D Mycket god mat & trevligt sällskap, speciellt en liten kille på 4 månader ;) Jätte fin å go son ni har!
    >>Marina<<

    SvaraRadera