onsdag 2 februari 2011

Pytteliten

Idag har vi varit till USÖ för att undersöka A:s lilla hand som är underutvecklad. Med oss hem har vi fått världens minsta och sötaste stödskena som han ska ha på handleden när han sover. Om ni inte fattade så är det stödskenan ni ser på bilden.

På tal om sova så tog typ 100 år för honom att somna, det gick efter lite mer amning, övertrött som han var. Nåväl sen sov han rätt många timmar och runt tjugo i sex vaknade jag imorse och har sen inte sovit mer eftersom vi skulle vara på USÖ kl 9.00 och jäklar vad pigg jag har varit idag. Har haft hur mycket energi som helst så jag måste verkligen ha vaknat i rätt sömncykel och så fick jag ju sova ostört från elva på kvällen tills jag vakna själv. För då sov den övertrötta bebisen.

Och nu har jag dessutom invigt min fina Kitchen Aid. Det blev grovbröd som bakades. Fast lite fuskade jag för att det var en färdig mixpåse som man bara behövde tillsätta jäst och vatten. Men jag hoppas de blir goda. För nu ska jag bli den bullmamma som jag är ämnad att vara.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad liten skenan är! Det såg man verkligen när den låg bredvid mobilen!
    (Glömde skriva att din sammanfattning om Era sju år tillsammans var så rolig och fint skrivet)!
    Många kramarAnn-Britt
    (Pussa på Alexander från mig)

    SvaraRadera