lördag 26 februari 2011

Lördag

Tjoho nu är det helg, inte för att det är så stor skillnad för min del som går hemma och har det gött under veckorna. Kvällen kommer för min del att tillbringas i Örebro då min lillasysters sambo fyller 30 år idag, så där bjuds det på partaj. Daniel och A kommer att dra till Kumla då hans brors bonusbarn fyller år. Anledningen till att Daniel tar A beror på att han kommer vara hemma hos sin bror och 30-års festen kommer att vara i en hyrd lokal i Örebro. Då det är lättare att ha med bebisar hemma hos nån så föll lotten på Daniel. Jag ser den stora fördelen med att jag kan ta på mig precis vad som helst då det inte ska ammas något under kvällen.

Annars har jag min lillebror på besök, han kom redan igår och har sovit över. Hittills har han lekt med A och sen varit ute och gått med honom. Så jag har bakat arlset av mig idag, även fast jag är skittrött. Det lilla livet behagade vakna mer än vanligt under natten, så det blev inte många timmars sömn i sträck för min del inatt.

Igår fick jag äntligen mitt Panduro paket, så nu har jag kommit igång med A:s album. Bilder kommer kanske inom en snar framtid nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar