tisdag 25 januari 2011

Otroligt

Att jag överhuvudtaget har läsare kvar förvånar mig då det den senaste tiden mest handlat om A.s insomningar, själv hade jag slutat läsa den här bloggen för längesen. Men det är inte helt lätt att blogga om andra saker då jag under min vakna tid mest ammar och byter blöjor. Men håll ut nån gång i framtiden så gör katterna comeback här på blöggen, jag ska bara börja uppmärksamma deras upptåg och ta kort på det och få in korten i datorn och sen på blöggen.

Ikväll finns det planer på att spela antingen Super Mario eller Donkey Kong, men sånt kan ju spolieras. Men jag lever på hoppet. Dessutom så har jag tillfrisknat rejält, ett tag trodde jag att jag skulle åka på halsfluss (det var hypokondrikern i mig som trodde det) men jag verkar slippa det den här gången också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar