måndag 17 januari 2011

Måndag

Idag är det måndag och det firas med ett blogginlägg och sovandes bebis, för jävlar vad han sover. Precis som sin mamma. Fortsätter det såhär så blir det nog inte många nattmatningar till och det är något jag ser framemot.

Gårdagen gick i plockandets tecken. Jag lyckades tvätta, tvätta och byta gardiner i ett fönster för till det andra behövde jag hjälp med. Det blev även en perfekt kladdkaka hemma hos svärföräldrarna innan Morden i Midsomer. Om det är nåt ställe jag inte ska flytta till så är det Midsomer för där verkar folk bli mördade som flugor och det där med döda människor är något jag har svårt för. För er som inte känner mig så är en av mina största skräcker att hitta en eller flera döda människor i skogen, den andra stora är att bli levande begravd. För att späda på min döda människor-skräck så blir det CSI ikväll. Varför jag utsätter mig för döda människor på tv vet jag inte eftersom det inte gör mig mindre rädd utan snarare mer. Men mitt liv är som sagt var inte logiskt.

Väcka A som behöver äta står på tur, han ville knappt äta imorse, han var vaken när jag åt, men sen hann han somna innan jag hann tvinga i honom mer mat. Ja jag vet att jag är en feeder, se på Daniel bara, han blir ju inte direkt mindre nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar