onsdag 15 december 2010

Hemma

Då var man hemma från BB. Väldigt skönt om jag får säga det för deras sängar tog knäcken på mig. Allting har hittills ialf gått bra, det enda är att Alexanders högerhand har förmodligen legat lite konstigt i magen så den är inte riktigt helt utvecklad, men den är röntgad och alla ben sitter på plats och han greppar med den. Så det blir ett besök hos handkirurgen så småningom. Bilder får ni vänta på nån dag till då jag inte orkar resa på mig och hämta kameran och sladden till den.

Annars hade katterna tagit väl hand om huset, än så länge har jag bara hittat en julgranskula på golvet och så hade de slaktat en hängande liten skäggtomte som hänger på ett köksskåp, men eftersom Daniel är en sån bra kirurg så opererade han ihop tomten. Jag hade förväntat mig att hitta julgranen slaktad.

Det är förvånande hur mycket små barn sover på dagarna och lite på nätterna. Eller kanske inte.

1 kommentar:

  1. Då får du väl sitta och blogga hela nätterna ;-) Kan förövrigt bli lite senare än vad jag tänkt på fredag då jag fick byta tid på jobbet lite snabbt, men går det bra att droppa in mellan 16-16.30 vi stannar inte överdrivet länge.

    SvaraRadera