tisdag 7 december 2010

Gissningslek

Nu är det bara en vecka kvar till beräknad förlossning. Men det är ytterst ovanligt att barn trillar ut när det är tänkt, jag har hört att de trillar ut när de känner för det. Så jag tänkte ha en liten gissningslek. Alla läsare får gissa när Baltazar trillar ut. För ja bebisen kommer att trilla ut inte bli utkrystad. Jag tror personligen att Baltazar kommer att komma på julafton. Enbart för att jävlas och för att jag inte ska få så mycket prinskorv och köttbullar.

Annars händer det inte ett skit här hemma.

4 kommentarer:

  1. Men julafton har ju jag sagt!!!

    SvaraRadera
  2. Min kära Buse är född den 9 december. Det är en bra dag, satsa på den =)

    SvaraRadera
  3. Jag satsar 2 lussekatter på nyårsafton.

    SvaraRadera
  4. Ja satsa på julafton så har du ju två flugor i en smäll..=) födesedag å Julafton i ett.=) Om man nu vill ha det så..;)
    Ja nu funkade bloggen.. hehe..blev något error sist.. men jaja..sålänge det funkar nu så är jag nöjd..;)
    Mången kram!

    SvaraRadera