fredag 31 december 2010

Farligt

Just nu lever jag lite farligt. Har en blöjlös kille sovandes i famnen. Men funderar på att ta på honom blöja och lägga han i sängen så jag får greja lite, som att ta bort nagellacket och måla på nytt.

Natten var en historia i sig, med hjälp av napp så sov A i sin säng nästan hela natten, men kunde jag sova för det? Nä det kunde jag inte. Jag hade planer på att sova nu på eftermiddagen men nu är jag för pigg för det. Men om jag är riktigt skittrött inatt så kanske jag kan sova bättre. Men det var skönt att få honom att sova i sin säng så det är ju på rätt väg ialf. Nu är det bara jag som ska klara av att sova.

Kvällen kommer att spenderas hemma hos Daniels föräldrar med hans syskon med familjer och mina föräldrar och mina bröder. Det ska bli mycket trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar