söndag 28 november 2010

 Nu kära vänner har jag kontroll över bilderna igen. Min älskade sambo styrde upp det hela åt mig. Igår så var det dags för årets julbak hemma hos storasyster.
Här ser ni Anton stoppa ner russin i lussehundarna vi gjorde. Ja vi gjorde lussehundar för de blev så stora.
 Degen jästen en hel del också. Den rann över till slut. Nästa år ska vi kanske göra en mindre sats deg men det är för fegisar. Här nedan ser ni Elisia kavla ut pepparkaksdeg, men efter ett tag tog hon sitt förnuft till fånga och började äta av degen.
 Idag har jag och hanen varit till Marieberg och börjat handla julklappar. Det gick sådär, fick inte med mig så mycket klappar hem som jag hade önskat. Men det är på god väg. Tanken är att det ska vara klart innan barnafödandet drar igång.

Jag har inte riktigt koll på hur bilder och sådant hamnar här på denna blogg. Men det ordnar sig nog med tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar